woensdag 13 augustus 2014

Quotes uit mijn recensies!

Ik kreeg de laatste week drie maal leuk nieuws m.b.t. mijn recensies.
Enorm blij en trots wil ik dit graag met jullie delen!


klik op de foto voor grote weergave


Er komt binnenkort een quotevermelding uit mijn recensie op de achterkaft van de tweede druk van Aurora - Cynthia Stijger Aramburu . Ik heb ook een fijn interview met haar gehad.


















Een stuk uit mijn recensie wordt geplaatst op de binnenflap van Sprakeloos - Herma de Beer. Dit boek komt op 28 augustus a.s. uit.


klik op de foto voor grote weergave

Tot mijn verrassing zag ik dat ik, nadat ik al in de tweede druk van Dansen in de hemel - Michael Pilarczyk met een quote uit mijn recensie stond vermeld, wederom in de derde druk sta.




Al met al enorm veel erkenning voor mijn recensiewerk, dat ik met enorm veel plezier en hart en ziel doe! 

Hartelijk dank Uitgeverij De Brouwerij | Brainbooks en Uitgeverij Invictus Publishing / Michael Pilarczyk!



6 opmerkingen: