vrijdag 3 oktober 2014

Uitslag Winactie De Tussenkomst - Joris van Os





De winnaar van het gesigneerde exemplaar van De Tussenkomst - Joris van Os is bekend!

Er waren weer veel deelnemers aan mijn winactie voor deze mooie roman
Hierbij wil ik iedereen hartelijk danken voor de deelname hieraan, erg leuk! Helaas was er maar één boek te verloten, want ik gun het zo graag aan jullie allen :-)



De WINNAAR is:
(door lootjestrekking tot stand gekomen)


Hartelijk gefeliciteerd!!!


Amélie, stuur aub je adres in PB naar me toe, zodat ik het aan Uitgeverij De Brouwerij | Brainbooks kan doorgeven. Dan komt het gesigneerde boek zo snel mogelijk naar je toe.

Ook mijn dank aan Uitgeverij De Brouwerij | Brainbooks voor het beschikbaar stellen van het gesigneerde exemplaar!

Groetjes,
Shyama in Boekenland


1 opmerking: