zaterdag 25 oktober 2014

WINACTIE NEMESIS - XENIA KASPER


 
                                 WINACTIE



Mijn vaste volgers zullen van de week mijn recensie van de literaire thriller van Xenia Kasper - Nemesis misschien al hebben gezien/gelezen op mijn blog. Zoniet, dan kan dat natuurlijk nu nog bij interesse :-)


Namens Uitgeverij Luitingh Sijthoff / L.S. Amsterdam mag ik een exemplaar verloten onder mijn volgers. Dus ook nieuwe volgers zijn van harte welkom om mee te doen! 


MAAR ... LET OP:
In verband met de hoge verzendkosten naar het buitenland, heeft de uitgever bepaald dat alleen woonadressen in Nederland mee kunnen doen met deze winactie!!! 

~ Ik vind dit erg jammer voor mijn Belgische volgers, svp uw begrip hiervoor ~


MEEDOEN GAAT IN 3 STAPPEN!
Stap 1: Ga naar mijn FBpagina Shyama in Boekenland.
Stap 2: Like de pagina (als je dat leuk vindt) 
Stap 3: Like en Deel het bericht op je eigen tijdlijn!

Meedoen kan tot en met donderdag 30 oktober a.s.
Ik maak de winnaar bekend op vrijdag 31 oktober a.s.


HEEL VEEL SUCCES!


3 opmerkingen: