maandag 3 november 2014

WINACTIE DE MONOGRAM MOORDEN - SOPHIE HANNAH




Deze keer heb ik een speciaal gesigneerd exemplaar, want niet alleen de schrijfster van het boek De Monogram Moorden - Sophie Hannah heeft het gesigneerd, maar ook Mathew Prichard, de kleinzoon van Agatha Christie, vrij uniek!


Op mijn blog kun je ook lezen over mijn deelname aan het 'rond-de-tafel gesprek' in Antwerpen en de Boekenbeurs in dezelfde plaats, waar ik deze twee bijzondere persoonlijkheden heb mogen ontmoeten. Mijn recensie staat ook op mijn blog.

Spreekt dit boek je aan en wil je graag dit bijzondere exemplaar winnen?
Doe dan vooral mee met deze winactie!

Meedoen kan op de volgende manier:
Ga naar mijn Facebookpagina Shyama in Boekenland,
like en deel het bericht op je eigen tijdlijn.

De winactie loop tot donderdag 6 november a.s.
De winnaar* wordt bekendgemaakt op vrijdag 7 november a.s. door loting.

* Indien de winnaar niet binnen 7 dagen na bekendmaking reageert,
   wordt er een nieuwe naam geloot.

HEEL VEEL SUCCES LIEVE VOLGERS/LEZERS!!!

Shyama in Boekenland


7 opmerkingen: