woensdag 19 november 2014

WINACTIE VERVOERING - SHANTIE SINGH




Heb je mijn recensie van Vervoering - Shantie Singh gelezen? Vervoering is een co-uitgave van Oxfam Novib en Uitgeverij De Geus.




Je kunt nu via mijn blog een exemplaar van dit boek winnen, beschikbaar gesteld door 'Oxfam Novib'. Het is één van de boeken uit hun romanabonnement, maar je kunt dit boek ook los kopen in de Oxfam Novib webwinkel. Een leuke manier om met lezen het werk van Oxfam Novib te steunen.

Om het boek te kunnen winnen moet je de volgende 2 stappen doen:

1) Beantwoord de volgende vraag: Hoeveel verrassende
    literaire romans uit Afrika, Azië, het Midden-Oosten
    of Latijns-Amerika ontvang je per jaar bij een 'roman- 
    abonnement' van Oxfam Novib voor € 27,25 per kwartaal?
    Kijk hier voor het antwoord: http://webwinkel.oxfamnovib.nl

2) Ga dan naar mijn Facebook Pagina Shyama in Boekenland en
    plaats je antwoord/reactie daar onder de winactie + deel het 
    bericht op je eigen tijdlijn.

Bij deelname zul je elkaars antwoord zien onder mijn winactie, maar om het zeker te weten is het wel handig om het zelf even te lezen via de link van Oxfam Novib. Anders jammer als je het antwoord verkeerd kopieert. Alleen als je bovenstaande stappen hebt gevolgd en het goede antwoord geeft, doe je mee!

De winactie loopt tot en met zondag 23 november a.s.
Maandag 24 november maak ik de winnaar bekend. Iedereen mag meedoen, zowel uit Nederland als België!

HEEL VEEL SUCCES!



2 opmerkingen: