maandag 15 december 2014

UITSLAG WINACTIE HET KERSTFEEST VAN BOB - JAMES BOWEN



Hallo lieve volgers en lezers van Shyama in Boekenland,

Jullie hebben weer enthousiast en spontaan meegedaan met deze winactie, sommigen met leuke foto's van jullie poezen/katten, erg leuk om te zien, dank jullie wel! :-) Juist in deze kerstperiode had ik graag iedereen blij gemaakt, maar ik heb wederom moeten loten. Ik wens jullie allemaal alvast hele fijne feestdagen toe.



Namens uitgeverij The House of Books mag ik nu iemand heel blij maken met een exemplaar van het mooie waargebeurde Kerstverhaal Het Kerstfeest van Bob, geschreven door James Bowen.



DE WINNAAR IS ... tromgeroffel ... 

 JUDITH VAN PEL 

VAN HARTE GEFELICITEERD & FIJNE FEESTDAGEN !



Geef aub via een PB je adresgegevens door voor de verzending, dan komt het boek zsm naar je toe.

*indien de winnaar niet binnen 7 dagen reageert, zal ik een andere naam loten!


3 opmerkingen: