vrijdag 1 mei 2015

UITSLAG WINACTIE 3 mbt BLOGVERJAARDAG




Lieve Lezers,

Jullie hebben weer spontaan meegedaan met mijn derde en tevens laatste winactie ter ere van mijn eerste blogverjaardag. Ik heb het de hele maand april met jullie kunnen vieren met mooie acties, dankzij de gulle uitgevers. Nogmaals mijn dank aan uitgeverij A.W. Bruna (actie 1), uitgeverij De Geus (actie 2) en voor deze derde winactie The House of Books / Overamstel, van wie ik maar liefst drie mooie boeken heb mogen verloten. 


Bedankt voor het meedoen aan de winacties en het volgen van mijn blog en FBpagina Shyama in Boekenland, waar steeds nieuwe recensies, boekennieuws en natuurlijk regelmatig mooie winacties zijn. Blijf me dus vooral volgen als je op de hoogte wilt blijven in Boekenland. 

 De uitslag is bekend!
 En de winnaars zijn ....... tromgeroffel ......
                                  
 
    Alledrie de winnaars: 

HARTELIJK GEFELICITEERD EN VEEL LEESPLEZIER!


Geef aub via PB je adresgegevens door, dan zorg ik dat het boek z.s.m. via de uitgever naar je toe komt.

Ik vind het erg leuk als je na het lezen laat weten wat je van het gewonnen boek vindt. Ik wil je reactie of gastrecensie graag op mijn blog plaatsen, uiteraard met vermelding van je naam en als je het leuk vindt een foto van jezelf erbij.
Laat me aub weten of je daar belangstelling voor hebt. 

Hartelijke groet.
Shyama in Boekenland


*Indien er niet binnen zeven dagen wordt gereageerd, zal ik een andere naam loten.





2 opmerkingen: