dinsdag 2 februari 2016

LS AMSTERDAM STERRENTHRILLER-LEESCLUB / IN EEN DONKER DONKER BOS - RUTH WARE

Lieve lezers,

Vorige week zag ik deze oproep op Facebook voorbijkomen:

"***OPROEP*** meld je aan voor de leesclub rond onze nieuwe Sterrenthriller IN EEN DONKER DONKER BOS, ontvang een exemplaar nog voordat het boek in de winkels ligt en kom naar de leesclubbijeenkomst in Amsterdam op 14 februari mét auteur!"

Waar gaat dit boek over:
In een donker, donker bos van Ruth Ware is een psychologische thriller met een geraffineerde plot, onverwachte wendingen en een loepzuivere kijk op vergiftigde vrouwenvriendschappen. Voor de lezers van Het meisje in de trein en Gone Girl. Nora wordt, out of the blue, uitgenodigd voor het vrijgezellenfeest van Clare, die ze al tien jaar niet heeft gezien. Is dit een kans om geesten uit het verleden voorgoed te begraven? 

Ze besluit te gaan, maar wat hooguit een ongemakkelijk feestje zou moeten zijn, eindigt in moord. Nora komt bij in het ziekenhuis, maar ze weet niet meer wat er is gebeurd - of wat ze heeft gedaan ......

En gisteren kwam dit bericht online:
"De winnaars van de Sterrenthriller-leesclub met het boek In een donker donker bos van Ruth Ware zijn bekend! Hartelijk dank voor alle enthousiaste reacties. Uit de vele aanmeldingen hebben wij de winnaars gekozen die een exclusief vooruitexemplaar van In een donker donker bos thuisgestuurd krijgen." 

Nou, dat "In een donker donker bos" van Ruth Ware klinkt zo spannend en intrigeerde me dusdanig, dat ik me meteen aanmeldde. En tot mijn grote plezier zit ik bij de dertig lezers* die niet alleen het vooruitleesexemplaar van het boek mogen lezen, maar ook nog als kers op de taart op zondag 14 februari naar Amsterdam gaan om de auteur te ontmoeten en het boek te bespreken met alle andere lezers. Ik kijk ernaar uit om de mensen te ontmoeten die ik nog alleen van naam ken via facebook, hoe leuk om ze in real life te zien en spreken. Kijk, dat vind ik nou precies één van de leuke dingen in Boekenland.

En hoor ik jullie denken, 14 februari is toch Valentijnsdag en die breng je door met je grote liefde? Dat klopt, die grote liefde 'boeken' heeft een ereplaats naast mijn innige liefde voor mijn man en onze zoon :-) De lieverds brengen en halen me en daarna gaan we gezellig een hapje eten. Goed geregeld toch?!

Ik verheug me er enorm op. Vandaag heb ik het boek al ontvangen en begin eerdaags met lezen. Ik houd jullie op de hoogte en zal een verslag van de bijeenkomst voor jullie schrijven, tenzij ik hopeloos verdwaal in dat donkere bos ....

Hartelijke groet,
Shyama in Boekenland

ter extra info de dertig namen, door de
   uitgeverij gealfabetiseerd op voornaam:

Alex Dekker 
Amanda De Leeuw van Weenen
Anita de Groot
Ans Stier
Carla de Ridder
Connie Flipse
Eline Smit
Grietje Klijnstra
Helma Koot
Ingrid Poisson
Iris Mooren-Karskens
Jan Lochten
Jeannie Bertens-Marcelis
Jo Simons
Joke Hopman
Joyce Remmerswaal
Justine Koster
Karina Hoekerswever
Liane Baltus
Lisanne Ortsen
Marianne Schon
Meike Damen
Mel de Jüng
Moon Kager
Petra Wiggers
Pieketoe Marie
Sa Hamer
Sandra Alberts
Shyama Hopman
Silvia van Elzelingen





Geen opmerkingen:

Een reactie posten