vrijdag 25 maart 2016

UITSLAG WINACTIE MEET&GREET ELLEN LINA - SKY MET HIGHTEA / ELESSY



Lieve lezers,

Ik wil bij deze iedereen bedanken die heeft meegedaan met deze winactie ter ere van mijn tweede blog verjaardag. De meet & greet met Ellen Lina tijdens mijn hightea in Den Haag is op zaterdag 16 april a.s. van 14.30 uur - 17.00 uur, maar zoals ik al eerder aangaf let ik niet scherp op de tijd, vooral als het gezellig is.

Ellen Lina en ik hebben zes winnende namen uitgekozen.

De winnaars zijn:



Allemaal hartelijk gefeliciteerd, erg leuk om jullie te mogen ontvangen bij mij thuis. Ik kijk er naar uit en jullie hopelijk ook :-)

Geef aub via privébericht je emailadres aan me door, zodat ik de pdf naar je kan sturen. Let wel: het is niet de bedoeling dat de pdf wordt doorgegeven aan derden, het is alleen voor jou als winnaar bestemd om je alvast in te kunnen lezen voor de meet & greet.

Een gesigneerd exemplaar krijg je 16 april mee naar huis. Mocht je onverhoopt toch niet kunnen op de 16e, laat dit dan op tijd aan mij weten zodat ik een andere winnaar kan kiezen.

Lees ze en tot dan!
Shyama in Boekenland




4 opmerkingen: