dinsdag 25 oktober 2016

UITSLAG WINACTIE DE VROUWENSLAGERIJ - ILJA GORT + THE BIZARRE BOOKSHOP RAVENSBURGER




Lieve lezers,

Eindelijk is het zover, 1500 volgers op Shyama in Boekenland. Hoera, wat ontzettend leuk, hartelijk dank voor het liken en delen van de winactie.

Bijzonder fijn dat ik nu dan namens Ilja Gort het door hem gesigneerde exemplaar van De vrouwenslagerij mag gaan verloten + de mooie legpuzzel van Ravensburger, The bizarre bookshop, die ik voor deze actie heb gekocht. Het was een hele kluif om via lootjes een naam te kiezen, maar het is gelukt!

Degene die zich de blije winnaar van de mooie prijzen mag noemen is .....

Van harte gefeliciteerd en heel veel lees- en puzzelplezier!

Geef aub binnen zeven dagen je adresgegevens aan mij door in een privébericht. Bij ingebreke blijven ben ik genoodzaakt daarna een nieuwe naam te loten. 

Let op: er loopt nog een mooie winactie op mijn blog voor een exemplaar van Het balseizoen. Doe gezellig mee, kijk daarvoor hier.

Hartelijke groet!
Shyama


2 opmerkingen: