woensdag 21 december 2016

UITSLAG WINACTIE KERSTDAGEN - JEANETTE WINTERSON / UITGEVERIJ ATLAS CONTACT





Lieve lezers,


Iedereen hartelijk dank voor het meedoen met mijn derde December Feestmaand winactie. Ik hoop dat ik op deze manier een leuk boekenfeestje ervan heb gemaakt voor jullie.


Kerstdagen is echt een prachtig boek met 12 verhalen en 12 feestelijke recepten voor 12 dagen.

Ik zal jullie niet langer in spanning laten.
De winnaar is .......... Tromgeroffel .........






HARTELIJK GEFELICITEERD EN VEEL LEES- EN KOOKPLEZIER!


Geef aub binnen zeven dagen je adresgegevens door via PB.
Bij ingebreke blijven ben ik genoodzaakt daarna een andere naam te loten.

Nogmaals dank aan iedereen, blijf mijn blog op social media volgen, er komen zeer regelmatig mooie winacties. Maar stiekem hoop ik dat jullie ook mijn recensies en boekennieuws leuk vinden :-)

Fijne Kerstdagen allemaal! 🎄🎅🏻

Shyama

1 opmerking: