maandag 12 december 2016

WINACTIE DECEMBER FEESTMAAND HET KERSTPAKKET - CATHY HALMANS / UITGEVERIJ ELLESSY

Lieve lezers,

Dit is de tweede winactie in het kader van December Feestmaand bij Shyama in Boekenland.

Ik las voor uitgeverij Ellessy de familie-/liefdesroman Het Kerstpakket van Cathy Halmans (een pseudoniem). Heb je mijn recensie gelezen? Ik vind het een heerlijk ongekunsteld verhaal om lekker ontspannen van te genieten in de kerstvakantie.

Verwacht een paar uur fijn leesplezier. Geheel in de lijn der verwachting in deze drukke feestperiode, niet al te ingewikkeld genieten.

Ik vind het bijzonder fijn dat ik van uitgeverij Ellessy één exemplaar mag verloten onder jullie. Dus bij deze. 


Meedoen gaat als volgt:
Like mijn facebookpagina Shyama in Boekenland (als je dat nog niet deed)
Like en Deel het bericht Openbaar op je tijdlijn, zodat ik het kan zien.
Alleen de personen die aan alle voorwaarden voldoen, doen mee met de loting.

De winactie gaat in op maandag 12 december en eindigt donderdagavond 15 december om 24.00 uur. De winnaar wordt bekendgemaakt op vrijdag 16 december. Houd dus aub de berichtgeving in de gaten als je meedoet.

Heel veel succes en hartelijke groet!
Shyama in Boekenland


10 opmerkingen: