zondag 29 januari 2017

BLOG SHYAMA IN BOEKENLAND "GETIPT" DOOR HEBBAN.NL



Lieve lezers,

Boekensite en lezerscommunity Hebban.nl heeft de afgelopen weken gebruikt om het Nederlandstalige boekbloggers-landschap in kaart te brengen. Aanleiding is de enorme groei van het aantal blogs dat zich richt op boeken en de toenemende invloed van een aantal daarvan op lezers.



De redactie bekeek meer dan 150 blogs, voor het overgrote deel aangemeld door de boekbloggers zelf of hun volgers. Dertien van de meest in het oog springende initiatieven zijn voorzien van “Getipt door Hebban” sticker.

Gisteren kreeg ik deze mail en maakte spontaan een vreugde-dansje ... ik vergat even dat ik buiten was ... ;-)

"Gefeliciteerd!
Voor het Hebban Boekbloggers Overzicht 2017 bekeken we ruim 150 boekenblogs en jij bent een van de dertien die we graag het predikaat 'Getipt door Hebban' willen meegeven. Het overzicht is te vinden op Hebban, lees snel wat we te vertellen hebben over je blog. 
In de bijlage vind je de bijbehorende badge, die je, met een link naar het artikel, op je boekenblog kunt plaatsen als je dat leuk vindt."

Dit zegt Hebban over Shyama in Boekenland



Mijn dank aan het team van Hebban! Ik ben er echt heel blij mee en best wel trots erop dat mijn passie voor boeken, lezen, recenseren en verder alles wat me boeit omtrent boeken ook echt overkomt op anderen. Dat is precies de bedoeling, anderen enthousiasmeren middels de berichten op mijn boekenblog.




Ik heb bewondering voor de flinke klus die Hebban.nl er aan moet hebben gehad om de 150 aangemelde boekenblogs/-vlogs in kaart te brengen en gedegen uit te werken in dit alfabetische overzichtKlik steeds aan het eind van elke pagina op het pijltje om door te kunnen lezen op de volgende pagina, het loopt dus van A t/m Z. Erg leuk om alle stukjes over andere bloggers te lezen. Ik heb hierdoor vandaag al weer veel 'nieuwe' blogs ontdekt die ik inspirerend en interessant vind om te gaan volgen.

Zoals jullie reeds weten ben ik naast mijn blog ook actief op social media. Voor de nieuwe lezers hierbij de linkjes:
Facebook -  Shyama in Boekenland
Twitter - @shyamahopman
Instagram - @shyama_in_boekenland

Ik hoop dat ook jullie mijn berichten met plezier en interesse volgen. Nodig gerust andere boekenliefhebbers uit om Shyama in Boekenland te volgen, hoe meer boekenzielen hoe meer leesvreugd!
Wees welkom.

Hartelijke groet.
Shyama



Geen opmerkingen:

Een reactie posten