zondag 29 januari 2017

WINACTIE TER ERE VAN "GETIPT" DOOR HEBBAN.NL



Lieve lezers,

Omdat mijn blog door Hebban.nl is "getipt" als een van de dertien meest in het oog springende initiatieven op boekbloggersgebied ga ik ter ere hiervan gezellig vier lekkere doosjes chocolade verloten onder jullie.

Er komen dus vier winaars die na loting ieder een doosje Cote D'or toegestuurd zullen krijgen.

Meedoen gaat als volgt:
- Ga naar mijn facebookpagina en like de pagina als je het leuk vind om te volgen;
- like en deel.

Geef ook even aan naar welke smaak je voorkeur uitgaat. Je kunt kiezen uit Puur met pecannoten/cranberries of Melk met noten/gekarameliseerde amandelen.

Op woensdag 1 februari a.s. maak ik de namen van de vier winnaars bekend.

Succes en lieve groet.
Shyama in Boekenland


11 opmerkingen:

  1. Wat een lekker idee, yum :3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd en ik doe graag mee voor de melk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker hoor en leuk nieuws, gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaaaafffff!!!! Joelle, Aimee en ik doen graag mee voor de melkversie!!! ������

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd , en hier zijn we allemaal gek op chocolade : )

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anneliese de Waal30 januari 2017 om 19:30

    Heerlijk, ben gek op chocolade, mee gedaan via facebook :)

    Groetjes van,
    Anneliese

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Shyama ik had al mee gedaan via facebook maar kan de post niet meer vinden, daarom ook even hier mijn reactie.
    Nogmaals gefeliciteerd en super leuke actie! Mijn voorkeur gaat uit naar melk.

    Groetjes Astrid de Geus

    BeantwoordenVerwijderen