woensdag 1 februari 2017

UITSLAG WINACTIE CÔTE D'OR n.a.v. SHYAMA IN BOEKENLAND "GETIPT" DOOR HEBBAN


Lieve lezers,

Allereerst hartelijk dank voor al jullie sympathieke en lieve felicitaties ter ere van mijn Blogwaardering "Getipt" door Lezerscommunity Hebban.nl. En ook zeer bedankt voor jullie spontane deelname aan deze winactie. Chocolade snoepen en een boek lezen gaan nu eenmaal heel goed samen, een geweldige combi.

Zoals jullie mij inmiddels kennen, weten jullie dat ik het liefst iedereen wil trakteren op iets lekkers, maar dat laat mijn budget helaas niet toe. Ik heb dus vier namen geloot die een lekkere Côte D'Or reep toegestuurd krijgen en de nieuwe smaken van dit merk mogen proeven: 


RENATE VAN DOMMELEN en LING CHOI
Jullie hebben ieder een Côte D'Or chocoladereep MELK met noten/gekarameliseerde amandelen gewonnen. 

NIENKE POOL en ANNETTE OVERVOORDE
Jullie hebben ieder een Côte D'Or chocoladereep PUUR met pecannoten/cranberries gewonnen.

HARTELIJK GEFELICITEERD EN GENIET ERVAN LIEVE WINNAARS!

Geef aub in een privébericht je adresgegevens door ter verzending door mij. Indien ik na zeven dagen nog niks heb vernomen ben ik genoodzaakt een nieuwe naam te loten uit de andere namen die ik hiervoor nog als reserve bewaar.

Let op: Er komt morgen een nieuwe winactie online voor een prachtig Jeugdboek. Houd mijn blog en socialmedia* in de gaten.

Hartelijke groet.
Shyama in Boekenland

* Facebook -  Shyama in Boekenland
* Twitter - @shyamahopman
* Instagram - @shyama_in_boekenland




2 opmerkingen:

  1. woop woop, wat een mooi bericht! dat wordt choco-smullen! Superbedankt Shyama en verder de andere winnaars..en een hele fijne dag!!

    BeantwoordenVerwijderen