vrijdag 27 oktober 2017

WINACTIE DOE HET ZELF! ECOLOGIE OP HOGE HAKKEN - ANNE DRAKE / MANTEAU - WPG UITGEVERS BELGIË



Lieve lezers,

ik plaatste vorige week mijn recensie van het mooie kleurrijke boek Doe het zelf! Ecologie op hoge hakken van Anne Drake op mijn blog. Namens WPG uitgevers België mag ik een exemplaar verloten van dit mooie boek. Het staat vol mooie persoonlijke verhalen van Anne,  aangevuld met haar tips en trucs met duidelijke recepten voor het zelf maken van allerhande producten voor huis en lichaam.

Heb je na het lezen van mijn recensie zin gekregen om net als Anne duurzaam te (leren )leven en je voetafdruk op onze planeet kleiner te maken? Pak dan nu je kans en doe mee met mijn winactie!

Meedoen aan deze winactie gaat als volgt:
• Ga via deze link naar mijn facebookpagina Shyama in Boekenland.
• Like en deel het bericht openbaar op je tijdlijn (en een like om mijn
  Facebookpagina te volgen is natuurlijk altijd leuk!)

Deze winactie gaat in op vrijdag 27 oktober 2017 en stopt op donderdag 2 november om klokslag 24.00 uur.
De winnaar wordt via loting gekozen en bekend gemaakt op vrijdag 3 november 2017.

Succes en lieve groet!
Shyama in Boekenland



2 opmerkingen: