woensdag 6 december 2017

UITSLAG WINACTIE CHATEAUKOKEN - ILJA GORT & CAROLINE D'HOLLOSY / SLURP PUBLISHERS





Lieve lezers,

Bedankt voor het meedoen met mijn winactie! Hartstikke gaaf dat ik nu namens Ilja Gort & Caroline D'Hollosy, die samen het humorvolle kookboek Chateaukoken hebben gemaakt, de naam bekend mag gaan maken van degene die een gesigneerd exemplaar van Chateaukoken heeft gewonnen.

TROMGEROFFEL .....

De winnaar is:


HARTELIJK GEFELICITEERD EN VEEL LEES- & KOOKPLEZIER!

Geef aub binnen zeven dagen je adresgegevens aan me door via een privébericht. Na zeven dagen zonder bericht ben ik genoodzaakt een andere naam te loten uit de deelnemers.

Iedereen hartelijk dank voor het meedoen. Er komt weer heel snel een nieuwe winactie online, want het is nog steeds December-Feestmaand op mijn blog. Stay tuned!

Lieve groet.
Shyama in Boekenland

1 opmerking: