zaterdag 7 april 2018

UITSLAG WINACTIE1 APRIL FEESTMAAND IJSSELTRILOGIE - CORINE HARTMAN / UITGEVERIJ CARGO DE BEZIGE BIJ

Lieve lezers,

Allereerst hartelijk dank voor jullie leuke en lieve felicitaties voor mijn 4e Blogverjaardag, echt hartverwarmend. Ook mijn hartelijke dank aan Uitgeverij Cargo, die deze gave actie mogelijk heeft gemaakt.

Let er overigens op dat er meer winacties voorbij komen, want het is de hele maand April feest en ik trakteer jullie heel graag. Dus na iedere uitslag start er weer een mooie actie. 

Ik heb uit alle namen de volgende geloot die ik blij mag maken met de complete IJsseltrilogie van Corine Hartman.
tromgeroffel ...........


HARTELIJK GEFELICITEERD EN VEEL LEESPLEZIER!

Geef aub via privébericht binnen zeven dagen je adresgegevens aan me door. Let op: zonder bericht ben ik na die periode genoodzaakt een andere naam te loten. 

En niet getreurd aan alle anderen, zometeen komt winactie no.2 in het kader van mijn Feestmaand online. Stay tuned!

Lieve groet.
Shyama in Boekenland

Geen opmerkingen:

Een reactie posten