maandag 18 september 2017

UITSLAG WINACTIE BOEK CREATIEF MET KRUIDEN EN ESSENTIËLE OLIËN + 1 FLACON THE PARFUM VAN CRÉOSA GOVAERS


Lieve lezers,

Wederom hartelijk dank voor het meedoen met mijn winactie voor een exemplaar van Creatief met kruiden en essentiële oliën, een prachtig boek vol geuren en kleuren van Créosa Govaers, èn een flacon van de door haarzelf ontwikkelde 100% natuurlijke parfum The Parfum.

Deze royale winactie is geheel zelfstandig aangeboden door Créosa Govaers. Zij zal dan ook hoogstpersoonlijk het pakket naar de winnaar zenden.

Nu vragen jullie je ongeduldig af wie de gelukkige winnaar is ... en dat is natuurlijk waar het in dit blogbericht om draait. Via loting mag ik deze naam als winnaar bekendmaken:


Geef aub via PB je adresgegevens aan me door, zodat ik deze kan doorsturen naar Créosa Govaers. Indien ik na zeven dagen (gerekend vanaf vandaag) niets heb vernomen, ben ik genoodzaakt een nieuwe naam te loten.

En niet getreurd aan alle anderen, er komt gauw genoeg weer een mooie winactie online. Je kunt op de hoogte blijven door mijn berichten hier te volgen.

Hartelijke groet.
Shyama 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten