donderdag 28 september 2017

WINACTIE DE MAN DIE ZIJN SCHADUW ZOCHT - DAVID LAGERCRANTZ / UITGEVERIJ SIGNATUUR - AW BRUNA




Lieve lezers,

Ik las De man die zijn schaduw zocht, de nieuwste spannende roman van David Lagercrantz. Heb je na het lezen van mijn recensie meteen zin gekregen om het boek zelf te lezen? Dan heb ik echt heel leuk nieuws, want ik mag namens de uitgeverij een gesigneerd exemplaar verloten onder jullie.


Meedoen gaat als volgt:
• Ga via deze link naar mijn facebookpagina Shyama in Boekenland.
• Like en deel het bericht openbaar op je tijdlijn (en een like om mijn
   Facebookpagina te volgen is natuurlijk altijd leuk!)

Deze winactie gaat in op donderdag 28 september 2017 en stopt op donderdag 5 oktober om 24.00 uur! De winnaar wordt via loting gekozen en bekend gemaakt op vrijdag 6 oktober. Houdt het dus aub in de gaten wanneer je meedoet, want na zeven dagen zonder tegenbericht van de winnaar loot ik een andere naam. Opgelet dus ;-)

Heel veel succes allemaal en lieve groet!
Shyama in Boekenland




21 opmerkingen:

  1. Dit zou nog eens een super mooie dag zijn mocht ik winnen. Coole actie weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kijk naar het volgende avontuur van Lisbeth.
    zou het mooi vinden om te winnen.
    saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit boek staat hoog op mijn verlanglijst, dus ik doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf ben erg benieuwd naar dit boek Ik loot dan ook graasg mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Silvia van Elzelingen29 september 2017 om 11:29

    Top! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een gesigneerd exemplaar, dat is nooit te versmaden. Toch wel een van mijn favoriete auteurs, al is het niet meer Stieg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superactie. Maak graag kans.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lijkt me een mooi verhaal ik ben in ieder geval nieuwsgierig. Loot dan ook graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zou het boek graag willen lezen, erg nieuwsgierig naar het boek :) Groetjes Anneliese

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel graag loot ik mee voor dit mooie boek. Bedankt voor de kans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Natuurlijk doe ik graag mee. De andere boeken heb ik verslonden. Ben zeer benieuwd hoe het verder gaat met Lisbeth!

    BeantwoordenVerwijderen