vrijdag 16 februari 2018

WINACTIE HAAR PERFECTE LEVEN - SAM HEPBURN / AMBO ANTHOS UITGEVERS

Lieve lezers,

Eind januari is Haar perfecte leven verschenen, een ‘domestic noir’ thriller die in het Nederlands is uitgebracht door uitgeverij Ambo Anthos. Het levert veel lovende recensies op en daarom mag ik namens de uitgeverij, om dit feit te vieren, een exemplaar verloten onder jullie.

Haar perfecte leven van Sam Hepburn gaat over jaloezie en de excessen waartoe die kan leiden, en heeft een ronduit verbluffende ontknoping die lezers in Groot-Brittanniƫ op het puntje van hun stoel liet zitten. Perfect voor fans van Clare Mackintosh, BA Paris en Nicci French.

Grace Dwyer heeft het allemaal: een knappe echtgenoot, een leuke baan als tv-kok, een schattig dochtertje en een prachtig huis. Ze leidt een perfect leven. Haar nieuwe vriendin Juliette past niet helemaal in dat plaatje: ze is een alleenstaande moeder die moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen. Waarom zijn ze bevriend geraakt? Grace's leven blijkt dan ook minder perfect dan het op het eerste gezicht lijkt. En wanneer haar leven nog meer barsten gaat vertonen, is het de vraag of ze dat overleeft.

Is je nieuwsgierigheid gewekt, hou je van thrillers en wil je graag een kans wagen voor dit te verloten exemplaar?

Meedoen aan deze winactie gaat als volgt:
• Ga via deze link naar mijn facebookpagina Shyama in Boekenland.
• Like en Deel het bericht OPENBAAR op je tijdlijn (een like om mijn Facebookpagina te volgen vind ik natuurlijk altijd heel leuk)

Deze winactie gaat in op vrijdag 16 februari 2018 en loopt tot en met donderdag 22 februari. De winnaar wordt via loting gekozen en bekend gemaakt op vrijdag 23 februari 2018. Houd, indien je deelneemt, aub de uitslag in de gaten, zodat je je prijs niet misloopt.

Heel veel succes allemaal en lieve groet.
Shyama in Boekenland

p.s. kun je niet zolang wachten? Het boek is overal te koop, online en in de fysieke boekwinkel. 

BOEKINFO
Haar Perfecte leven - Sam Hepburn
Oorspronkelijke titel Her Perfect Life
Vertaald in het Nederlands door Els van Son
Uitgeverij Ambo Anthos
Genre Thriller / Spanning
Uitgave Paperback, 395 pagina's 
Verschenen januari 2018



9 opmerkingen:

  1. Ik ben heel benieuwd naar dit domestic noir thriller Het Perfecte Leven. Ik ben een thriller liefhebber en met name ook de Scandinavische thrillers en films. Ik doe graag mee via Facebook. Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd leuk een debuutboek te lezen dat goed ontvangen is. Ik zou er graag zelf mijn mening over willen geven door het te lezen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zou super zijn. En na het lezen wil ik graag mijn mening geven. Dis op hoop van zegen.

    BeantwoordenVerwijderen